čtvrtek 4. ledna 2018

Nový rok ...POJĎME DO TOHO!

Drazí přátelé vybraného stylu,

vítám vás v novém roce. Nevím, jak vy, ale já vždycky zkraje ledna bilancuji. Jaký byl rok předešlý, co mě naučil, co mi vzal, a co mi dal. A zároveň si dělám plány na rok další.
Plány, předsevzetí, nebo přání, říkejte tomu jak chcete, ale zkrátka mi dělá hezky na duši, když si můžu napsat na co se těším, a co bych měla, a co musím.
Přece jenom papír snese lecco.
Dost mě pak těší, když se ohlédnu a vidím, že většina z mých plánů se splnilo.
Pak jsou tam také ty, které se nedaří splnit už řadu let... Někde bude holt zakopaný pes. Nejspíš to není pro mě ve skrytu duše priorita, jinak bych jistě našla způsob, jak to splnit, nebo se o to aspoň pokusit.

Ty přání, co se mi nedaří splnit již řadu let:

  • zhubnout obligátní 3 kila
  • zlepšovat se v Aj
  • naučit se něco nového, nečekaného
  • být dokonalou matkou :-)
  • být dokonalou ženou :-)

V letošním přehledu toho, co se mi naopak podařilo splnit, a jsem na to pyšná, je:
  • moje preventivní návštěvy lékařů (zubař, gynda, očkování po 10 letech)
  • zlepšovala jsem se v řízení auta, což jsem měla v plánu posledních deset (!) let, a každý rok to bylo v neuskutečněných přáních
  • konečně jsem zpomalila z toho šíleného pracovního tempa
  • přivedla jsem na svět druhé (a již poslední) dítě
  • i jako těhule jsem byla na docela zajímavých výletech, a viděla zase něco nového
  • rozvedla jsem se, a poté jsem se zase vdala :-) (to se tak občas stává)
  • byla jsem v kontaktu se všemi, pro mě důležitými lidmi
  • a pracovala jsem na krásném vztahu s mým mužem, a s mým synem.
Vzhledem k tomu, že čas je velmi cenná komodita, a je to to jediné, co si zpět nikdy nemůžeme koupit, je třeba k sobě přistupovat jinak. Lépe. 

Letos své přání, předsevzetí chcete-li, nebo snad cíle, pojmu jinak.

Kdesi jsem četla, že když místo neurčitého hesla v neurčitém čase, člověk formuluje své přání konkrétně a do přítomnosti, jako že se to už děje, jednak je větší šance, že se to splní, a jednak to obecně líp zní. Funguje to pak jako afirmace, a pokud to ještě člověk má někde na očích, tím lépe se to plní.

Letošní plán:

- Voda je nositel myšlenky. Tělo je tvořeno z 80% vodou, chci-li mít tělo čisté, a dobře funkční, musím se o něj starat z venku i zevnitř. Chci podpořit tok myšlenek, proto piji často, a přemýšlím nad tím, co piju. 
- Obléknu opět své krásné pouzdrové šaty. Když budu moci, budu se hýbat, i kdyby to mělo být "jen" procházka s kočárkem. Přemýšlím nad tím, co jím, a kdy jím. A  po ukončení kojení vyčistím tělo. Když vím proč, najdu způsob jak.
- Úsměv je okno do duše. Budu se více usmívat na své přátelé a svoji rodinu.
- Dbám o své zdraví, a tak rovněž navštívím všechny prevence, které bych měla.
- Miluji svoji rodinu, a proto musím dát sebe na první místo. Když už nebudu moci ten stereotyp a každoden vydržet, řeknu si o pomoc, pohlídání, atd. Abych mohla svým dětem dát to nejlepší ze sebe, musím to v první řadě mít - pohodu, klid, radost, odpočatá, spokojená.
- Jsem dobrý řidič. Budu trénovat tak často, jak to situace dovolí. Jezdím přece dobře :-)
- Jsem dobrý angličtinář, nejen proto, že mě to baví, ale proto, že mě to zajímá. Zkusím to začlenit během roku do běžného programu.
- Dokonalost je jen návyk. A pro každého je to něco jiného. Ve svých očích mohu být dokonalá tak, jak sama sobě dovolím. 

- Sdílím radosti i strasti svých přátel. Člověk je průměrem pěti osob, se kterýma se nejčastěji stýká. Jakým průměrem jsem a chci být já?
- Pečuji o svoji rodinu. Láska dělá náš dům domovem. A je to oáza, kde má každý z nás své místo.
- Dbám o svůj milostný život. (i když je to velmi těžké se dvěma dětmi)
- Vybírám si, komu a čemu dovolím, abych se tím zabývala.
- Snažím se si vytvořit čas pro sebe. Čtu, co mě rozvíjí, poslouchám, co mi dělá dobře, relaxuji v sauně.
- Jsem pro své dva kluky nejlepší možnou maminkou, jakou můžou mít. Vybrali si mě, když přišli na tento svět, a intuice a srdce vždy ví, co má udělat. Oni mne milují, i když nemám zrovna umyté vlasy, a nejsem nalíčená.
- Pomáhám ženám vypadat lépe. Každá žena je krásná, jen některé ještě neví, jak to zviditelnit.

Mohla bych dále pokračovat, ale to by bylo dlouhé. Tohle je seznam těch nejdůležitějších hodnot pro další rok. Věřím, že tentokrát se povede splnit vše.

Na závěr jedno zamyšlení:

"Dnešek je první den zbytku Tvého života. Co tedy uděláš?"

Přeji vám, abyste vykročili do dalšího roku pravou nohou, aby se splnilo vše, po čem toužíte.

xoxo
:-)



P.S. Jáká si dáváte předsevzetí? Napište do komentáře.


Žádné komentáře:

Okomentovat