pondělí 27. listopadu 2017

(Podruhé) Jdeme do toho!

Vítám Vás, čtenáři,

jak sám nadpis napovídá, jdu znovu do toho.
Do čeho? tak pěkně po pořádku.

Blog prostě stylově již jednou běžel, a byl o stylových věcech, jak jinak. Běžel když jsem byla na první mateřské dovolené s mým prvním synem.
Pak jsem nastoupila do práce do banky, na cca rok a půl, a nebyl na to čas psát blog.
A nyní je správný čas to opět rozjet, a kdo ví, třeba to bude běžet ještě dlouho.

Kdo jsem? jsem nenapravitelná optimistka, která věří, že bude líp. A nebo aspoň věřím, že si na věci lze zvyknout :-)

Ano, jsem podruhé matkou, na mateřské se svým druhým synem.
Ne, že bych oplývala velkým množstvím volného času.
Ale beru to jako formu... úniku od mého každodenního stereotypu.

Co se zde bude dít? Tipy a triky nejen stylové, ale i mateřské. Recenze na četbu, výrobky a jiné.
A náhled do mé, nejen spisovatelské, ale hlavně kreativní duše. Války se stereotypem, mateřstvím a jinými lahůdkami běžného života.

Navzdory tomu, že třicet mi už bylo, a měla bych o životě hovořit řekněme přijatelně vážně, nadsázka je někdy stravitelnější a lepší. Proto berte to s humorem, vážení přátelé.

Stay tuned, dears!

Už se na Vás těším, na Vaše reakce a náměty, drazí styloví nadšenci!:-)

Krásný den,

Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat