čtvrtek 14. prosince 2017

Doller vs. Diář Magicky ženská?


Drazí styloví nadšenci,

miluji diáře. Respektive, co si nenapíšu, to nevím.
Jsem systematický, organizační perfekcionalista, který potřebuje vědět, co bude, a kdy to bude.
Mám ráda přehled o věcech, plány, (i za cenu toho, že se změní), a ráda vím, co a jak bude, kam mířím, a kdy tam budu.

Od té doby, co jsem podruhé matkou, se mi zdá, že čas letí ještě rychleji, ale také, že s počtem dětí se přímo úměrně zvyšuje schopnost zapomenout naprosto cokoli. Proto, co si nenapíšu, to nevím.

Pokud si kladete otázku, který ze dvou zmíněných diářů si máte pořídit, třeba pomůžou následující tipy. Vzhledem k tomu, že mám oba, tak je mohu porovnat.

Doller mě oslovil v rámci čtení časopisu First class, kde byl o Dolleru článek. Co to
vlastně znamená Doller? Je to zkratka jmen dvou pánů zakladatelů, Jirka Doležal a  Honza Emler. Více info zde.




Magicky ženská se ke mě dostala náhodou, někde jsem ji ulovila na netu v populárních pop-up oknech. Spolu s knihou je to jistě zajímavý tip na dárek. Recenzi na knihu uvedu zde na blogu v brzké době. Více informací zde



Srovnání: 

Vazba:
Doller                                                                        Magicky ženská
Pevná, koženková, knižní                                          Blok, kroužková

Citáty:
Pro život, pro všechny                                               Afirmace, Zvýšení sebevědomí pro ženy

Fonty, rozvržení:
Decentní, přehledné, jednoduché                             Krasopísmo, přehledné, jednoduché

Něco navíc:
Kapsa na poznámky                                                  Každý měsíc na zakončení mandala
Integrovaná šňůrka  na založení stránky                   Afirmace
Guma proti otevření knihy                                        Pocit vděčnosti za každý den
Souhrn roku, souhrn měsíce                                      Souhrn měsíce

Souhrn nakonec:
Doller je pro muže i ženy, je takový univerzální, a velmi elegantní a stylový. Rozhodně je to reprezentativní diář na první pohled. Navíc teď uvedli novou verzi ve světle růžové. 
Diář Magicky ženská je určen ženám, je romantický, elegantní, a spíše alternativní, to ale neznamená, že nemá svoji cílovou skupinu.

Já mám oba dva, v současné době používám Magicky ženskou, ale do budoucna se určitě vrátím k Dolleru. Ten jsem měla dříve a vyhovuje mým potřebám více.

Diáře, ať máte jakýkoli, si můžete vylepšit. Jak? Například tím, že si koupíte razítka, nebo nálepky, a nebo si do nich budete kreslit své plány a sny. Další tunnig lze udělat například poutkem na propisku (není-li již součástí), ta se dá běžně pořídit v papírnictví, a vlepí se na poslední stranu diáře. Můžete si také vytvořit a nebo koupit záložku na daný týden. Já jsem nakoupila nálepky a další věci zde.

Který zvítězil u Vás? Napište mi to do komentáře.

Věřím, že Vám toto shrnutí k něčemu bylo.

Mějte se krásně, a nestresujte se ! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat